Lid worden

Wil je graag in clubverband schaatsen en kennismaken met andere schaatsers in Vreeland en omstreken? Meld je dan nu aan als lid!

Lid worden

Wil je graag in clubverband schaatsen en kennismaken met andere schaatsers in Vreeland en omstreken? Word dan lid van IJsclub Voorwaarts Vreeland, een actieve vereniging van schaatsliefhebbers in Vreeland en omstreken. We verwelkomen iedereen: jong en oud, beginners en gevorderden.

“Het doorgeven en behouden van ijspret voor jong en oud, kinderen het plezier op en rond het ijs laten beleven en het schaatsen in het algemeen promoten en stimuleren vind ik belangrijk. Het is iets wat echt bij Nederland hoort!” – Casper Zeldenrijk

Er zijn drie vormen van lidmaatschap

Gezinslidmaatschap € 12,50–

Onder een gezinslidmaatschap kunnen één of twee volwassenen lid worden inclusief alle kinderen onder de 18 jaar van een van de volwassen leden. Nadat de kinderen 18 jaar geworden kunnen zij Individueel lid worden.

Individueel lidmaatschap € 7,50–

Dit lidmaatschap is beschikbaar voor leden van 18 jaar of ouder die zonder kinderen of partner lid willen zijn van de IJsclub.

Lidmaatschap voor niet-schaatsende leden € 5,-

Dit lidmaatschap is bedoeld voor oud-leden of sympathisanten die niet (meer) schaatsend actief zijn. De band met de IJsclub blijft zo gehandhaafd.