Toertocht

Wil je graag in clubverband schaatsen en kennismaken met andere schaatsers in Vreeland en omstreken? Meld je dan nu aan als lid!

Toertocht

Bij voldoende vorst, organiseert de IJsclub in samenwerking met de KNSB de “Vechtplassentocht.” Het startpunt van deze 15-20 km toertocht ligt in Vreeland. Omdat het organiseren van deze toertocht veel voorbereiding vergt, werkt het bestuur samen met de Toertochtcommissie, een commissie bestaande uit enthousiaste leden van de ijsclub. Zij zorgen ervoor dat bij vrieskou, de tocht snel, veilig en goed georganiseerd opgezet kan worden zodat leden en niet-leden van de schitterende tocht over de Loenderveensplas kunnen genieten.

Hieronder vindt u een kaart van de Vechtplassentocht. De betekenis van de blauwe bolletjes worden zichtbaar als u daar met de cursor op klikt:

IJsclub Voorwaarts Vreeland Toertocht weergeven op een grotere kaart

De Toertochtcommissie is verantwoordelijk voor het organiseren en in stand houden van de Vechtplassentocht. Vanuit het bestuur is Jeroen Breggeman verantwoordelijk voor de toertocht. De Toertochtcommissie bestaat verder uit:

Vacature